viernes, 30 de marzo de 2007

Infidelitats vistes per la part femenina

Tenia el nervis a flor de pell quan va sonar el timbre del carrer:
- Sí.
- Sóc jo.- va respondre amb veu profunda.
A la taula del menjador hi havia un parell de tasses buides, el sucre y mitja dotzena de delicies de xocolata que poc abans havia anat acomprar al forn.
Mentre ell pujava amb l’ascensor vaig posar la llet que ja estava escalfant en una gerra y el cafè a un altre.

No vaig esperar que sonés el timbre per segon cop. El vaig esperar amb la porta mig oberta, no em volia trobar amb cap veï inoportú.
Portava uns texans negres, camisa moderna blanca amb uns motius negres i grisos, i un anorak de pluma de color blau marí. A la mà dreta la cartera i a l’esquerre una caixa de bombons ben embolicats amb un llaç de color vermell.

Em va agafra pel coll, com ell sap que m’agrada i em va fer un petò humit, penetrant a la boca. Té un boca molt gran i uns llavis carnosos i suaus de tants anys com porta tocant el saxo. Vaig tancar el ulls i em vaig deixar anar.
Després d’un segons em va dir :
- Això és per tu. Em vas demanar una caixa de bombons del pressupost del Conservatori. Aquests però, t’els regalo jo.

Em va començar a pujar un pessigolleix per l’esquena, una sensació de nena de quinze anys, i em vaig apresurar a destapar-los.

Li vaig respondre que tal i com haviem quedat primer faríem un cafè, mentre parlàvem dels problemes que ja m’havia comentat per telèfon poc abans de venir, referent a unes factures. Vem estar prop d’un quart d’hora sentats a la taula del menjador un davant de l’altre. Vam parlar de les nenes, de la feina, de la seva dona que estava treballant i de què durant aquell cap de setmana s’havia quedat sense llum ni aigua a casa seva perquè se li havia cremat la bomba.

Després vem anar al sofà; ell estava assegut al cantó dret, jo a l’esquerra mentre ens miràvem les factures. Ens haviem passat del pressupost i havia de trobar una solució ràpida abans que desde regidoria tanquessin les partides, però no podia pensar amb nitidesa. No confiava amb en Pere i tenia molta por que es presentés a casa en el moment més inoprtú, Per sort vaig decidir posar la clau per impedir-li l’accés en el pitjor dels casos.

Després varem començar a parlar de nosaltres. De què la història s’estava complicant i que podriem fer molt de mal a tercers.
- Ja ho sé.- Em va respondre.
- Hem d’acabar bé allò que varem començar ja fa dies .- Li vaig respondre. Ell va fer que sí amb el cap.
- Saps que en el pitjor dels casos si et separes en Pere seguirà sent el pare de les meves filles i jo no penso deixar entrar cap més home a casa meva que ell. T’ho vull dir perquè considero que és necessari que sigui sincera. Ara portem una bona temporada i tenim una vida en comú i una vida per separat cada un de nosaltres. sé que és difícil d’entendre, però és el què hi ha.
- Si tu ho pots soportar ets tu qui ha d’estar amb ell i no jo, jo puc jutjar perquè no sé com estan les coses per les dues parts, però em costa saber que jo estic a casa i ell està la teu costat.
Vaig callar i em vaig mossegar els llavis.

S’em va acostar tendrament i em va començar a fer petons tendres, suaus al llavis, mentre m’abraçava i em deia que m’estimava i que mai li havia passat de desitjar una persona com li passava amb mi. En aquells moments et creus qualsevol cosa que et diguin perquè tens ganes de sentir-ho. Semblava però que ho digués de veritat. m’entre m’acariciava el ventre per sota del jersei em vaig aixecar per treure-m’el i mostrar-li els meus pits. Abans havia anat al lavabo i m’havia tret les calces. Sé que és una cosa que als homes els hi excita veure la predisposició de les dones. Allà dreta li vaig començar a descordar la seva camisa, portava una samarreta blanca, de maniga curta, li vaig treure tota la roba poc a poc fins que va quedar amb mitjons negres i calcotets de pantalons de color blanc i blau marí. aleshores ell em va treure els lastex i jo vaig quedar només amb sostens que jo mateixa em vaig descordar per què em pogués llepar els pits. Ho va fer mentre m’acariciava i em petonejava el coll alternativament. després ens vem estirar al sofà, ell a sobre perquè ja m’havia dit que li agradava molt portar la iniciativa. No parava de dir-me que li agradava molt i que m’estimava. Jo també li vaig dir que l’estimava. S’em va posar al damunt lentament per dir-me :
- Saps a vegades la paciència fent l’amor va molt millor que els moments apasionats.
- Fes-m’he el què sàpigues, el que t’agradi. Avui sóc tota per tu, Tota.- li vaig respondre i em va fer un dels seus petons. Em recordaven molt els petons d’en Pep, eren penetrant, humits, intensos. Va parar uns segons per agafar un preservatiu de la butxaca dels pantalons.
- veig que vas molt ben preparat.-
- si però després hauré de tirar la caixa perquè no la trobi la meva dona. Tu ja els vas posar l’altre vegada.

Té uns cos esbelt. És alt, molt moré i té molt de pèl al pit però qüasi no té gens de pèl a l’esquena i això el salva. S’el va posar molt ràpidament i em va penetrar suaument amb moviments pausats, rítmics. Estàvem estirats al sofà amb el cap a la finestra i ell tenia un peu a terra per tenir més embrancida. Em va fer l’amor com a mi m’agrada sense preses, amb tendresa i fent-me petons constantment, al coll, a la boca, a la cara ,als pits que em deia que li agradaven molt.
Als pocs minuts vaig tenir uns orgasme, no gaire intens però en el millor dels casos va ser pocs segons abans que parés en sec i em digués amb cara d’espantat:
- Acabo de sentir una clau.

Ja havia destrempat de cop.

Em vaig aixecar i vaig poder comprovar que a la porta hi havia en Pere. no sé quan va durar aquella situació però a mi em va semblar interminable. Finalment va marxar fent-me disculpes amb la mà mentre l’anava observant per la mireta de la porta. Quan vaig tornar al menjador portava el calcotets posats i posat de descolocat. Em vaig agenollar devant ell i li vaig dir que era en Pere però que ja havia marxat.
Va estar un segons sense dir res, fins que després va dir que marxava. El vaig agafar per la mà i el vaig fer aixecar del sofà. No li hagués perdonat mai a en Pere que en Sergi no tingués un orgasme.

Un cop allà drets li vaig dir que no tornaria i que haviem d’acabar una cosa que ja feia massa que estàvem esperant tots dos i me’l vaig emportar cap al llit. Ens vam estirar aquest cop jo em vaig posar a sobre seu , però ell no es podia concentrar, estava molt neguitós. Li vaig fer agafar-me el cul amb les dues mans i després li vaig començar a fer petons i caricies per tot els cos, fins arribar al penis que vaig començar a xupar-li molt lentament perquè reaccionés, no vaig trigar gaire a conseguir-ho. Em vaig colocar a sobre seu, però d’una revolada em vaig trobar estirada a sobre el llit en Sergi va sortir de l’habitació i als pocs segons va tornar amb el preservatiu mig obert. Després vaig notar tot el pes d’en Sergi al meu damunt mentre em deia que m’estimava i que em volia fer l’amor.
- Folla’m, folla’m, necessito sentir que estàs dintre meu. - li vaig respondre mentre després em mossegava el llavi inferior de la boca. M’agrada fer-ho quan estic excitada i sé que els hi dona una visió morbosa. El volia posar molt calent abans que tornés en Pere. Eren les 12 del migdia i començava a haver-hi soroll de criatures pujant les escales. En Sergi va tornar a parar en sec. Li vaig dir que eren els veïns i que continués sense por que no passaria res més, cosa que no tenia clara perquè en el fons dubtava que no se li hagués girat el cervell a en Pere i es presentés a casa amb la nena.
Després li vaig agafar el penis, li vaig treure el presrvatiu i li vaig començar a fer una palla.
- Agafa-la més fort, molt més fort, no paris, segueix.- Em deia.
Li vaig començar a llepar la polla, sense parar de masturbar-lo. Va començar a retirar-se, Vaig veure que era perquè estava a punt de venr-li l’orgasme. Aleshores vaig continuar masturbant-lo i li vaig demanar que em mullés el meu cos amb el seu semen.
- Mulla´m , vull que et vingui i em mullis tots els meus pits. - Quan vaig acabar de dir-ho ja s’havia corregut damunt meu, fent gemecs de plaer. vaig quedar tota plena de semen i pèls del seu cos. Finalment havia conseguit que li vingués molt fort, exageradament plena de líquid seminal per tot el meu cos vaig continuar agafant-li el penis, aquest cop molt suaument.

Van haver-hi uns breus segons de silenci i es va estirar al meu costat per fer-me un petó molt intens.

- M’haig d’aixecar a durtxar-me per si vénen els de Eismann. Queda’t al llit que enseguida surto.- Em vaig dutxar amb dos minuts. Als pocs segons d’haver-me vestit van trucar a l’interfono; eren els de Eismann. Ell va entrar a la dutxa.
- t’he deixat una tovallola nèta a sobre el wàter. Si necessités res, xiula.
Va somriure. Està molt guapo quan somriu . De fet jo li dic “El chico Martini” perquè si assembla molt físicament, sobretot quan porta ulleres de sol.


Va trigar una estona a sortir. Jo estava fumant un cigarret a la cuina , Ja havia tret els llençols del llit que haviem embrutat de semen i pèls. Ell em va agafar un cigarret mentre em donava la tovallola bruta. Em va fer un intens petó, i vem anar cap al menjador per continuar parlant de les factures. Aleshores em va dir:
-Perquè les dones de veritat sempre apareixeu quan un ja està massa emmerdat.
- Perquè aleshores teniu més encant i ja aneu amb la lliçó apresa a casa de l’amant.
Va tornar a somriure.
Semblava que estigués visquent una pel.lícula amb en Humprey Bogart.
Als pocs minuts vem tornar a sentir el soroll de la clau. Vaig deicir obrir la porta. era en Pere amb cara de descomposat, com si hagués de despedir al seu empleat que li ha fet perdre molts milions en una sola errada. Vaig tenir por per uns segons. Però va demanar un cafè i en Sergi va començar a recollir les seves coses per marxar. L’aire es podia tallar amb un ganivet de lo carregat que estava. Mentre en Pere estava a la cuina li vaig fer un petó a en Sergi i li vaig demanar disculpes, em va mirar mentre torçava el cap a la dreta com dient, No és culpa teva.
i aqui va acabar un història que ara per ara encara podria continuar si haguéssim volgut tots dos i en Pere no estigués tant fotut.

No hay comentarios: