viernes, 30 de marzo de 2007

Infidelitats vistes per la part femenina 2

( Els diàlegs són aproximats, ja que no en recordo massa bé les paraules emprades)

( entre finals de maig i principis d’abril)

Feia dies que tornàvem a jugar, després de deixar-ho córrer durant un temps en el que poques coses ens vàrem dir. Cap a la una del migdia en Sergi va aparèixer per la porta de secretaria. Havia quedat amb una alumne a 2/4 de dues per estudiar. Ens va dir que anava a l’auditori. La Joana ja estava recollint, perquè a la tarda havia de tornar i els dimarts i dijous plegava a 2/4 d’una tòricament però sempre marxava cap a la una i deu perquè anava a fitxar a l’Ajuntament i a deixar la correspondència del matí.Així que quan en Sergi va venir per preguntar si hi havia la María , jo ja estava sola .

- Cada dia em fas tornar més boig.- Em va dir.

Vaig somriure i li vaig picar l’ullet. Aquests comentaris estaven a l’odre del dia. O baixar a hores en les que teòricament tenia classe per fumar un cigarret a l’entrada amb mi... I s’enfadava si hi havia algú altre, o si li deia que no podia sortir.

Es va assentar a la cadira de la Joana, i m’anava mirant. Recordo que portava una faldilla llarga i un jersei negre que em marcava les formes, a sobre hi duia també una jaqueta negre. Vem estar xerrant una estona de diverses coses. El trobava atractiu , guapo, s’assembla al Xico Martini que surt a la Tele. De fet jo sempre li dic Xico Martini. Em va explicar que se li havia mort el gat i que la seva dona estava molt afectada. Després ens vem explicar uns quant acudits. Finalment cap a la una i vint es va aixecar per fer dues fotocòpies i anar a estudiar. La fotocopiadora queda just darrera meu , i al passar per fer les fotocòpies em va fer un petó al coll. Un petó tendre, curt. Em vaig esgarrifar tota jo i ell ho va notar.Després va tornar a marxar a l’auditori. Ben bé a 2/4 de dues va sonar el telèfon. Era l’Andreu Peralta que comunicava que no podia venir a classe amb en Sergi, per no sé quin problema. Em vaig aixecar, vaig ajustar la porta de secretaria i em vaig dirigir a l’auditori per dir-li’ho al Sergi. Des de la porta se sentia el saxo, sonava prou bé. Quan vaig acabar d’entrar el vaig veure tocant, estava sexi. Va durar poc perquè enseguida va deixar de tocar.

- Segeuix.- li vaig dir.
- No em fa vergonya. Mentre assajo no m’agrada que ningú em vegi.- Va respondre.
- Ni la teva dona.- li vaig dir.
- Ni ella.- Va respondre.
- Vinc per dir-te que ha trucat l’Andreu...:- No em va deixar acabar.
- No vindrà a classe oi? Sempre fa el mateix.


Em vaig acostar una mica més a ell, es va desenganxar el saxo que duia lligat al coll i finalment va passar el seu braç per la meva cintura. Ens vam fer un petó humit al llavis, llarg, tendre. Els tenia molt calents, segurament de bufar i de fer força amb la boquilla. La porta d’entrada del Conservatori estava tancada i la de secretaria també. La de l’auditori també ho estava, però no amb clau; haviem d’anar amb compte perquè encara hi havia alguns estudiant fent classe.
Aleshores vaig notar com les seves mans baixaven per la meva cintura fins arribar al meu cul. Em va pujar la faldilla. Duia les calces negres i el sosten negre. Ens vem estar magrejant uns instants, Jo li tocava el cul, el pit, fins que vaig arribar a la part més íntima, li vaig posar la mà dins els pantalons i ja el vaig notar preparat per qualsevol ocasió. Ell em va llepar els pits mentre jo em deixava fer . Finalment li vaig començar a descordar els pantalons. Em pensava que em demanria que no ho fés però va restar callat, donant la seva aprobació. Em vaig separar una mica i li vaig dir.

- Espera’t . Haig de sortir un moment. Ara torno.

Vaig anar a buscar un preservatiu . Havia comprat una caixa feia uns dies perquè la veritat era que tal i com anaven les coses, em refereixo al festeig que teniem des de feia uns dies, ja es veia a venir com acabaria. Estaven en un calaix de la meva taula. En tenia al bolso i alguns a casa per si els necessitava, si sortia alguna nit.
Després vaig tornar a l’auditori i ens vem tornar a abraçar. Li vaig donar el preservatiu,mentre li acabava de descordar els pantalons. Duia uns calçotets de pantaló del Piolindo, eren divertits. Em va aixecar i em va asseure a la tarima de l’auditori mentre ell quedava dret davant meu. Hi havia la mida justa per fer l’amor. Em vaig treure les calces i les vaig arraconar en un cantó per si haviem de fer una sortida d’emergència, ell tampoc no es va baixar els pantalons del tot. Vam continuar besant-nos i acariciant-nos, no parlàvem perquè haviem de controlar que no baixés ningú per l’escala . Des de l’auditori se sent si algú baixa des del primer pis. Finalment es va posar el preservatiu, i jo ja estava preparada perquè em follés allà mateix. M’havia posat bastant a tó perquè si una cosa sap fer és fer petons i acariciar amb tendresa.la polla no la té massa grossa , però tampoc la té petita .Tampoc se li posa massa dura, però em sembla que ell ja ho sap, així que mentre em penetrava m’anava tocant el clítoris amb una mà, i amb l’altre m’agafava amb força per la cintura. Em va dir un parell de vegades que el tornava boig i que s’estava enamorant de mi com un adolescent. A mi em va agradar sentir-ho.Les meves dues mans quedaven lliures per poder-me arrapanjar a l’escenari o bé per abraçar-lo i estrenye’l amb més força cap a mi. Com sempre, amb tots els homes que he follat, li va venir primer a ell però poc després em va acabar a mi. No hi havia massa temps així que en seguida ens vam recolocar les peces de roba, i ens vam adesentar una mica. Jo havia de tornar a secretaria perquè si trucava algú. Des d’allà no sentiem el telèfon. Ell es va quedar el preservatiu, i després de fer-nos un petó apasionat , ens vam despedir.

- Em quedaré una mica, estudiant. Després haig d’anar a dinar a casa de la meva mare.- Em va dir.
- Molt bé.- Li vaig respondre.

Li vaig tornar a fer un petó, i vaig marxar pel passadís de l’auditori. Un cop a fora, vaig anar a secretaria i deu segons més tard va baixar un alumne a demanar les claus del piano de cua del segon pis. Jo ja sentia el saxo que sonava des de l’auditori.

Al cap d’uns tres quart d’hora en Sergi va marxar a dinar . Abans però va passar per la secretaria . Jo estava asseguda a la cadira i ell es va situar darrera meu. Em va fer un petó a la galta i es va despedir fins l’andemà.

Aquella mateixa tarda va sonar el meu mòbil, era ell.
Telefonava per dir-me que li estaven passant coses meravelloses que no li havien passat mai. Que se sentia enamorat com un adolescent, i que no soportava saber que no ens podiem tornar a veure fins el dijous perquè ell els dimecres no venia mai.

L’andemà dimecres , a les 11 del matí es va presentar al Conservatori per esmorzar amb mi. Varem xerrar de feina, dels amics, de les nostres vides, de mil coses. I després ell va haver d’anar a casa seva a fer el dinar. Els dimecres anava la seva dona a dinar a casa i ell era l’encarregat de fer el dinar i la feina de casa. Rentava el wàter, estenia la roba i li preparava el règim de la seva dóna , que estava en una d’aquelles fases que ens passen a totes.

A partir d’aquest moment les mirades van ser més pentrants, més agosarades. S’escapava algún petó fortiu quan ningú ens veia, i les trucades eren contínues.

No hay comentarios: