viernes, 30 de marzo de 2007

Salsa

Per questions de feina viatjo força sovint a Madrid. Tot i que hem de reconéixer que no queda massa de la famosa “movida madrileña”, també es veritat que encara es pot disfrutar d’una bona festa qualsevol dia de la setmana.
Fa cosa d’un any, vaig aprofitar un viatge ràpid a la capital del Regne per sopar amb una amiga que feia molt de temps que no veia.
Com que no vaig saber fins el darrer moment si podia quedar-me a pasar la nit, vàrem concretar la cita la mateixa tarda, amb massa poc temps perque ella cancelés una cita que ja tenia amb algunes amigues seves per anar a ballar i pendre unes copes.
Així, vàrem anar a sopar amb la idea de trobar-nos tots una mica mès tard a una discoteca anomenada Ozona, a l’Avinguda de Santa Maria del Mar.
Vàrem sopar molt bé, en un restaurant argentí que hi ha a prop de l’Hotel Palace i en acabar, vàrem fer cap a la Discoteca en questió.
Just ens haviem demanat unes copes que van aparéixer les amigues de la Silvia, que es com es diu la meva amiga. A mida que anàvem fent les presentacions de rigor jo no podia evitar fer una repassadeta discreta a cada una d’elles, cinc en total. Portava uns quants dies atrafagat de feina i no havia parat de viatjar, necessitava un bon polvet i una mica de relax amb algú que no demanés masses explicacions. I aquella nit tenia el presentiment de que seria una bona nit.
Jo sóc mès aviat un desastre en temes de ballaruga i aquella pandilla eren unes boges de la salsa, o al menys així ho semblava. Aquella discoteca era exclusivament de salsa, o sigui que les meves possibilitats de fer el ridícul si decidia moure un peu eren evidents. Ni a mi m’agrada la salsa, ni tenia cap ganes de fer el ridícul, i estava força cansat com per animar-me “artificialment”.
Vist el plan, vaig decidir intentar conéixer a alguna de les nostres acompanyants, que anàven boges observant a tots els mulats, negres i morenos que corrien per la sala, alguns d’ells, s’ha de reconéixer, atractius de veritat.
Entre les cinc amigues de la Silvia em va cridar l’atenció una d’elles, la Claudia. Era l’antítesi del tipus de dona que a mi m’atrau: petiteta, prima, sense massa pit i poc culet, però tota ella respirava un aire d’harmonia, d’equilibri i proporció.
Vaig començar a parlar amb ella sobre vanalitats: que si la música, que si els morenos, que si l’art de ballar salsa, etc.
Finalment vàrem coincidir en que a cap dels dos ens agradava la salsa, però em va reconéixer que a ella li atreien enormement els cubans i els dominicans. Havia tingut mès d’una história amb alguns d’ells i jurava que no tenien res a veure amb els europeus. Eren uns mentiders però que al llit eren únics.
Dit d’aixó, va apareixer la Silvia i es va capficar en que jo havia d’apendre a ballar salsa i em va col·locar al mig de la pista. La cosa va durar tres temes fins que el Dj, segurament per gràcia divina, va punxar un tema lentet que m’anava de pels per tornar a la barra.
A tot aixó ja eren prop de les tres de la matinada, jo havia d’agafar l’avió a les 10 del matí i estava cansat. Si volia polvo l’hi havia de posar morro.
Així que en un atac de seguretat, gens normal en mi en aquestes situacions, vaig localitzar a la meva amigueta Clàudia i m’hi vaig acostar.
En aquell moment ella estava sola, prenent una copa, vaig acostar els meus llabis a la seva orella i li vaig dir:
- Jo ja m’en vaig cap a l’hotel.
- Fins una altre, va dir ella, amb tota normalitat.
Jo, que ja cremava els darrers cartutxos li vaig entrar a sac:
- Però la veritat es que m’encantaria que vinguessis amb mi i fessim l’amor tot el que queda de nit.
Ella em va mirar amb veritable cara de sorpresa i contestà:
- Tu trobes normal dir-me aixó avui i ara?
- No , vaig respondre, però si no ho fem avui, dubto que tinguem mès possibilitats, i es el realment em ve de gust. Què en dius?
I sense esperar resposta, li vaig fer un petó als llabis, llarg, humit i carregat de dessitg. Realment la dessitjava. Notava una erecció evident entre les cames i l’hi vaig fer notar a ella.
Quan ens vàrem separar, ella es va girar, es va despedir d’una de les amigues i va fer cap a la porta. Jo la seguia, tornant a repassar el seu culet estret però, ara, realment insinuador.
Ella duia un pantaló d’aquests de cintura baixa, i al pujar les escales que duien a la porta de sortida, vaig observar per sobre de la cintura del pantaló, que duia unes calces negres, un tanga que es preveia minúscul, d’aquests que es limiten a tapar l’entrecuix i se sostenen per dos cordillets entrecreuats. M’agradava.
El curt trajecte en taxi el vàrem pasar com uns amants furtius, el taxista mirava pel retrovisor, coneixedor experimentat d’aquest tipus d’escenes de matinada, i no va parar de fer-ho fins que ens va deixar davant de l’Hotel Claridge.
En arribar a l’habitació ella va anar al servei, jo també ho vaig fer després, volia rentar-me l’entrecuix perque després de tota la nit anant amunt i avall i l’erecció intermitent d’una estona abans, no em sentia cómode.
En sortir del labavo, la vaig trobar assentada al llit, sintonitzant una emisora tranquila del fil musical. Jo em vaig acostar per darrera i la vaig abraçar. De cop em vaig sentir molt a gust, molt dolç.
Vaig acaronar-la, petonejant-li el coll i les galtes, mentre amb les meves mans, molt grans per aquell cos menut, li estretava els costats de l’esquena, les cuixes i el ventre alternativament.
Ella es va girar i va quedar mig estirada al llit, mirant-me fixament i amb un aspecte de relaxació que em va animar a continuar amb les carícies.
Li vaig pasar les mans per sota del top que duia. Li vaig fregar suaument la part baixa dels pits, quasi sense tocar-los. No duia sostenidors, tenia la pell molt suau i calenta. Vaig notar com la seva respiració s’accelerava suaument, notava els batecs del seu cor sota la meva ma i la vaig detenir un instant, per jugar una mica amb el seu mogró, erecte i dur.
Vaig besar-la i, poc a poc, la meva boca es va anar escorrent avall, petonejant-la, llepant-la, fins arribar a la ma que jugava amb el mogró.
Li vaig llepar el mogró suaument, sense presa, prenent-lo amb els llabis i jugant amb la llengua. Mentre la ma dreta anava baixant cap al ventre, l’altra li acariciava el costat de l’esquena, fent que tota ella s’arquegés una mica.
Es deixava fer i no es movia, tenia els ulls tancats i una expressió preciosa, erótica.
Li vaig treure el top i els seus pits petits i proporcionats van apareixer davant meu.
Vaig descordar els pantalons i ella va aixecar el cul, facilitzant-me la feina de treurel’s, com ja havia endevinat, les calcetes eren minúscules però gens vulgars, fines i molt erótiques.
Em va demanar que em despullés i ho vaig fer.
Amb les meves mans, vaig començar un petit massatge que s’inicià als peus, continuà per la cama i s’aturà uns instants a les cuixes, prement dolçament i acostant-me al seu entrecuix sense arribar a tocar-lo. Em vaig avançar i li vaig besar el melic, moltes vegades i molt suaument, quasi amb timidessa.
Vaig baixar poc a poc, resseguint amb la llengua la forma del tanga, fent i desfent el triangle que envoltava el seu pubis. Podia notar una olor dolça, agradable i excitant.
Ara les meves mans prenien la seva pelvis, amb els polzes tocant d’esquitllentes la seva vulva, notava la seva humitat, cada cop mès evident.
Volia excitar-la i a mi m’excitava fer-ho, li volia dedicar temps, com si tinguessim tot un dia.


………………Continuarà…………………

No hay comentarios: