viernes, 30 de marzo de 2007

Infidelitats vistes per la part femenina 5

(D’aquesta història prefereixo no recordar-ne gaire coses. Sencillament vaig ser una puta més i ho sabia )

L’Albert m’havia trucat un divendres perquè necessitava parlar amb mi de feina. De la nova direcció del Conservatori . Volia la meva opinió. La opinió d’algú de dintre. Em va esperar a la plaça Espanya amb el seu 4x4, i vem anar a sopar a l’Area de Bellaterra ( em sembla que és diu l’Àrea de Bellaterra). Vaig menjar una amanida i em sembla recordar que carn a la brasa i vem veure vi. No recordo quina roba portava però si que portava el tanga negre i els sosten a joc. Durant el sopar em va dir que volia que jo fos l’administradora. Que controlés el joc que es portaven i com aniria tot. Em va dir que junts podiem fer molta feina i que jo podia arribar lluny. Jo incrédula de mi m’ho vaig creure.

Després vem anar a fer una copa en un saló que hi havia, al restaurant-hotel. El sofà era verd, un verd botella. En un moment determinat em va posar la mà a la cuixa i jo no li vaig treure. Després es va acostar una mica més i em va fer un petó a la boca. La barba picava. Em va dir que tenia ganes de fer-me l’amor. Recordo que jo no en tenia gaire ganes, però després de tot el què havia passat no podia dir que no. Havia permés que em fés un petó , Havia permés sentir l’escalfor de la seva mà a la meva cuixa.... Ens vem acostar al mostrador i vem demanar una habitació. Vaig entregar el meu DNI. Em va donar les gràcies pel detall. Ell va pagar 9.500 pessetes de la época. Un cop a l’habitació, després de tancar la porta, vaig veure que hi havia dos llits, Eren passat de moda. Recordo que tenia moltes ganes d’acabar i sabia que no seria difícil perquè recordava que era precoç. Mentre parlàvem de cotilleig de la Regidoria, em vaig anar despullant. Ell també ho va fer. Sense fer-nos més petons. Quan només portava el tanga i els sostens , i ell estava qüasi nu. Vaig veure una imatge decadent, un home panxut, amb poc pèl, uns calçotets slips passats de moda i que li donaven una imatge ridícula. Per soportar-ho em vaig imaginar en el paper d’una prostituta Amb l’al.licient no econòmic en diner en metàl.lic sinó en una bona feina, reconeguda i amb més peles. Es va asseure al llit i jo em vaig posar davant seu. Amb les seves mans em va apretar el cul. Feia massa força, però no em vaig queixar. Li vaig donar el preservatiu que poca abans havia tret del meu bolso i mentre ell s’el posava jo li anava fent petons al coll. Recordo que els peus li feien pudor. Quan ja s’el va haver posat el vaig fer estirar al llit d’un cop i em vaig colocar a sobre seu i m’el faig follar. La té molt petita i no podia moure’m massa perquè sinó sortia del meu cony. Aquest cop va trigar una mica més i no li venia. Li deu agradar dominar a ell perquè em va fer estirar i es va colocar a sobre meu. Recordo que no podia respirar massa bé, però ell s’anava movent sense parar i inexplicablement em va venir l’orgasme qüasi bé quan li va venir a ell. No va ser un orgasme espectacular, però si que al menys em va venir. Quan vem haver acabat es va treure el preservatiu, i es va estirar al meu costat. Vem parlar de la seva dona i em va dir que la seva dona no sabia res, però que ja estava acostumada a les seves anades i vingudes. Jo li vaig dir que en Pere tampoc sabia res i que ell ni tan sols sospitava que estava al llit amb el meu Jefe. Va haver-hi silenci. Poc després em vaig aixecar i vaig anar al lavabo a dutxar-me. Em sentia bruta i necessitava que l’aigua corrés pel meu cos. Després vem abandonar l’habitació. I em va deixar davant de casa. Durant el trajecte de tornada només vem parlar de feina. Ni un petó, ni una abraçada, ni un magreix. Menys mal. Em va deixar a la porta de casa i ens vem despedir amb dos sencills petons a les galtes.
Vaig ser una puta més.

No hay comentarios: