viernes, 30 de marzo de 2007

Infidelitats vistes per la part femenina 3

( Finals d’abril )


Era un dia com qualsevol altre, un dijous, i com sempre estava sola al Conservatori . Va arribar en Sergi amb un paquet molt petit a la mà. Havia sigut el meu aniversari i em portava un regal. Va entrar a secretaria i em va dir que si us plau anés al despatx de direcció que m’havia d’explicar una cosa. Li vaig fer cas i un cop allà em va donar un paquet embolicat amb paper del Corte Inglés. També hi havia un sobre petit amb un escrit. Primer de res el vaig llegir : Hi deia alguna cosa com : Sempre havia cregut que a la meva vida hi faltava alguna cosa. Des de que formes part d’ella he descobrert que aquest sentiment s’anomena passió. Em va agradar moltíssim i fins i tot em vaig sentir una mica violenta. Ja no estic acostumada a escrits meravellosos que et fan sentir la reina del mambo. El regal era l’Últim compact disc de Ketama.

- Moltes gràcies pel regal, però sobretot moltes gràcies per l’escrit.- Li vaig dir.
- Et mereixes això i molt més.- va ser la seva resposta. Em vaig acostar a ell i li vaig fer un petó als llavis. Es va aixecar i em va abraçar amb força. I aquí va tornar a començar la nostra segona història. Ens vam arraconar contra la paret on no podía veure’ns ningú, però vam haver de parar per anar a buscar la típica i tòpica protecció. Després hi vam tornar. Aquest cop jo duia pantalons i un jersei negre també. Duia les tanga negres i els sostens del mateix color, em vaig baixar els pantalons fins a mitja cama, perquè no es veiés que portava mitjons de mitja. Em vaig posar d’esquena a ell i vaig arrepenjar les meves mans contra la paret. En un tres i no res em va penetrar suaument, lentament. M’agradava com feia l’amor. No era brusc, ni intentava clavar-se despiadadament. Intentava jugar però no estàvem massa segurs. Per sort la porta de direcció estava tancada per dintre, però algú podria trucar a la porta del Conservatori o bé al telèfon. Es va escórrer enseguida, no va trigar massa, tot i que tampoc és que sigui precoç que en diem. Sinó que va ser un temps prudencial. Mentre em penetrava em tocava els pits i les galtes del cul alternativament i no parava de dir que em desitjava.

- Folla’m. Tinc ganes que em follis. Vull sentir-te dintre meu.- li anava dient, i com més deia ,notava com més calent es posava, fins que vaig sentir el gemec final. Després ell va continuar amb la mà per acabar-me a mi, però no ho vam aconseguir perquè després va sonar el telèfon tal i com havia pronosticat moments abans. Un cop ens vam haver pujat els pantalons i arreglat, en Sergi va obrir la porta de la direcció i va anar a tirar el preservatiu mentre jo acabava de parlar per telèfon. Era una alumne que necessitava un certificat de convalidació, encara recordo el seu nom : Pere Valls.... Quan vaig penjar en Sergi ja tornava a ser al despatx, ens vam abraçar i ens vam tornar a fer un parell d’interminables petons. De fet el que millor recordo de les nostres històries són els seus meravellosos i magnífics petons.

Després va anar a dinar a casa la mama i jo cap a la meva taula de secretaria.

No hay comentarios: